Notice: Undefined variable: RC92FBC1E897D12BC703CD7124DAAC02C in /home/np1141/domains/saariselan-urheilukalastajat.net/public_html/kuvat/rovis08/style.css.php(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code on line 1
kalastaminen Saariselän alueen joissa
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
Syyskuu 06, 2010, 12:33:46
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Uutiset:

+  Saariselän Urheilukalastajat ry - Keskustelu
|-+  Kalastus
| |-+  Kalassa Inarin kunnassa
| | |-+  kalastaminen Saariselän alueen joissa
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: kalastaminen Saariselän alueen joissa  (Luettu 1276 kertaa)
AVE
Vieras
« : Elokuu 22, 2008, 10:42:05 »

Moi kaikille. Liityin tänään joukkoonne tänne palstoille.
Olen menossa Saariselälle 25.8 kolmeksi viikoksi ja kalastaminen taas vuosien harrastamisen jälkeen kiinnostaa kovasti.
Aluksi tietysti kiinnostaa Saariselän lähijoet ja varusteet millä siellä voi kalastaa ja kannattaa kalastaa sekä luvat tietysti.
LAPISSA KALASTAMINEN ON MINULLE UUSI ASIA.
Olen enimmäkseen kalastanut päijänteellä uistinta vedellen ja verkkokalastaen. Viimeisin kalareissu on Sri Lankassa viime vuoden lopulla, mistä profiilissani oleva kuva. White Snappereita nosteltiin 20 metrin syvyydestä varhaisina aamutunteina. Intian valtameri antaa kalaa n. 20 kiloa tunnissa kun vaan jaksaa onkia.
Vaan mukavampaa se on täällä kotimaassa kalastella kauniissa luonnossa.
Oisko ketään halukasta opastamaan minua kalastusasioissa siellä Saariselällä kun tulen sinne.
t. Ave keltanokka Lapissa. Iskee silmää
tallennettu
Petri L
Kalakaveri
**

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Elokuu 23, 2008, 07:17:23 »

Tervehdys täältä tunturista. Jokikalastusta kerkeät harrastaa viikonpäivät Ivalo- tai Juutuanjoella koska jokirauhoitus alkaa kuun vaihteessa. Muuten hyviä kalastuspaikka neuvoja saa mm. Saariselän Panimolla käydessä. Siellä kohtaa päivittäin seuramme jäseniä kertomassa "saalis" tietojaan.
tallennettu
Sivuja: [1] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!